Thursday 23 February 2017

Shin Chan Malay - Momotaro Saya Nombor Satu


Part 1 - Shin Chan Malay-Momotaro Saya No 1. Mengisahkan tentang shin chan, atuknya dan juga ayahnya pergi mandi di kolam air panas.

Part 2 - Shin Chan Malay-Seronoknya Kolam Air Panas. Shin Chan sekeluarga pergi kolam air panas. Papanya pula mengajar shin chan berenang tetapi banyak perkara yang mengganggu mereka iaitu terdapat ramai kakak yang cantik mencuri perhatian mereka sewaktu membuat latihan berenang. Akhirnya, shin chan dapat berenang lebih pantas daripada ayahnya dengan teknik berenang gaya bebas. Hal ini menyebabkan ayahnya tersinggung rasa malu kerana kalah dengan anaknya sendiri.

Part 3 - Shin Chan Malay-Shiro Tak Nak Makan Ubat. Episod ini mengenai shiro yang terdapat aksin pada badannya disebabkan oleh shin chan menyembur minyak wangi mamanya yang mahal pada shiro. Tetapi shiro buat hal tidak mahu makan ubat sama ada ubat biji ataupun ubat serbuk. Mama shin chan akhirnya membeli makanan yang mahal untuk menyembuhkan penyakit shiro. Apabila shiro sudah sembuh dia tidak mahu makan makanan yang biasa dia makan, sebab dia mahu makan makanan yang mahal itu kerana ianya terlalu sedap baginya.

Download Link : 

Part 1 - http://lynk.my/rfnj
Part 2 - http://lynk.my/FkGX
Part 3 - http://lynk.my/xFLK

No comments:
Write comments